NS heeft na Europese aanbesteding een overeenkomst gesloten met GeelRonitz Bouwgroep voor de levering van Service- en Onderhoud- en Gepland Bouwkundig Onderhoud van 81 stations in de regio Noord, West en midden Nederland.

Om wat voor melding dan ook, klein of groot, in tijden van nood staan we 24/7 klaar om in actie te komen. Ns en ProRail, gaan voor zekerheid, en kiezen voor de afdeling  ’24/7 Schadeherstel Service’ van GeelRonitz Bouwgroep.

Afhankelijk van de grootte van de calamiteit organiseert een medewerk(st)er van het Callcenter de eerste noodhulp door het inzetten van een team van specialisten die zo snel mogelijk naar de locatie gaan voor de ‘eerste’ benodigde noodhulp en verdere inventarisatie van de schade.

Indien een schade een vervolg heeft zal dit intern opgepakt worden door de kleinbouw- of projecten afdeling van GeelRonitz Bouwgroep, zodat een melding, klein of groot, altijd wordt afgewikkeld door één organisatie.